Familie Rose Skaastrup blog.

Vores familie består af Michael. Mette, Christoffer & Liv

Påskeferie

mrc | 09 April, 2012 21:03

Så er påskeferien vel overståer og vilken dejlig ferie det har været.

Mandag til onsdag var vi på en mini ferie i Lalandia i billund. Det var super dejligt at komme lidt væk hjemme fra efter vi har haft nogle hårde måneder. Michael har gået sygemeldt med stress siden starten af januar og jeg været mega presset over skolen så det var tiltrængt for vores lille familien at komme lidt væk og bare hygge.

Mandag middag kørte vi over til lalandia. Vi kom derover 30 min før vi havde vores hus fra, så vi valgte at gå en lille hur i lalandia centeret. Kl 15.00 kunne vi komme ind i vores hus. Vi startet med at få lidt mad og så gik vi op i badelandet. Her tilbagte vi ca 2 1/2 time hvor vi rigtig fik plaste og kørt en masse i vand rushebaner Smile Efter bade turen gik michael hhjem for at tænde grillen og imens smuttede børne og jeg i legelandet.

Efter at have leget lidt skulle tilbage til Michael igen for at spise. Da vi kom ud fra lalandia centeret hold det et "tog" der kørte ned igennem området med husene og det tog vi selvfølgelig med Smile

Efter maden kom Ch og Liv i seng og jeg fik stor banket Michael i 500 Smile

Efter morgenmaden tirsdag tog vi "toget" op til lalandia centeret. Her starte Christoffer og Liv med at prøve high jump. En trampolin hvor man blev spændt fast i nogle elestikker så man kunne hoppe højt. Lic syntes det var mega sjovt lige fra starten af. Christoffer var lidt mere trykket af situationen og var meget anspædt i starten, men endte med at slappe lidt mere af til sidst.

Derefter gik vi ind i legelandet hvor vi fik leget nogle timer og Liv fik malet lidt også Smile Ved middagstid tog vi hjem til vores hus og spiste middagsmad og så var det tid til at tage i badelandet Smile Efter lidt over 3 timer i badelandet vat det 4 trætte mennesker der skulle gå tilbage til vores hus, da "toget" var fyldt. Det var ikke en sjov tur Frown

Da vi kom tilbage til huset gik Ch og Liv ind på deres væresle og hvile sig imens vi fik lavet maden. Da vi havde spist havde Ch og Liv fået lidt energi igen og ville gerne op i centeret og lege lidt. Vi skyndte os over til "toget" og kørte med det op til centeret. Her starte de med at prøve high jump. Denne gang var Ch ikke så anspændt Smile  Derefter gik vi i leget landet, hvor Ch og Liv fik brugt deres sidst energi Smile

Da vi kom tilbage til huset faldt Ch og Liv om med det samme i deres senge og michael og jeg hygget med 500 igen. Michael fik indhentet mig lidt Smile

Onsdag morgen skulle vi være ude af huset kl 10.00, derefter kørte vi op til centeret. Igen starte Ch og Liv med at prøve high jump. Denne gang slape Ch af lige fra starten og sammen med Liv gav han det max gas.  Da de havde prøvet den gik vi lege land og brugt lidt tid der.

Tilsidst sluttede vi af med nogel timer i badelandet. Vi kunne tydelig mærke på Ch og Liv at de havde brugt alt deres energi om tisdagen. De var mest til at hygge stille og roligt i vandet. Da vi var færdig med at bade kørte vi hjemad. Lidt ude fra Billund lå en lille grill hvor vi kørte ind og fik lidt mad.

Onsdag aften til torsdag blev Ch og Liv passede nede ved mormor imens Michael og jeg var til håndboldfest.

Torsdag skulle Michael drenge hygge med Nogle venner. Børne og jeg blev nede ved mor og hygge sammen med moster Maria der var komme til fyn.

Fredag havde vi en hygge dag herhjemme Smile

Lørdag kørte vi til Tåsingen hvor vi skulle til påskefrokost med Michael familie. Vi starte med en  en ordenlig omgang påskefrokost, derefter gik vi en dejlig tur. Da vi kom tilbage havde påskeharen været på besøg, så nu skulle der findes æg Smile Resten af dagen fik med ren hygge Smile

Vi overnatte i sommerhuset. Søndag gik Michale ud for at fiske, imens vi andre blev tilbage og hyggede ude i haven i det skønne vejr Smile På et tidspunkt opdagen Ch han havde tabt sin rokke tand Smile

Sidst på eftermidddagen kørte vi hjem til Søllinge igen :-)

Mandag gik med at hygge og slappe af  der hejmme og så  var den ferie slut.